Jonathan Tustain

12:40 - 13:20, 15 kwietnia 2020 r.

Jak szkolić ludzi szybciej i bardziej efektywnie dzięki technologiom immersyjnym

Według Capgemini 82% firm wdrażających AR/VR wskazuje, że korzyści przekraczają oczekiwania. Znane firmy, takie jak Boeing, UPS i Walmart, uważają teraz rozszerzoną i wirtualną rzeczywistość za integralną część procesu uczenia się i rozwoju swoich zespołów. Firmy, od Microsoft do Facebooka, opracowują sprzętowe i przestrzenne platformy obliczeniowe, które mogą zmienić sposób, w jaki przetwarzamy i współdziałamy z cyfrowymi szkoleniami, sztuczną inteligencją, protokołami internetowymi i 5G jeszcze bardziej zwiększą ich skuteczność.

Ale jak zacząć i jaki jest ROI? W swojej prezentacji Jonathan odwoła się do case studies i live demos, dzięki którym przedstawi, co działa a co nie. Kiedy immersyjny (wciągający) trening jest wdrożony prawidłowo przynosi nie tylko korzyści w postaci lepszego przyswajania i zapamiętywania wiadomości, ale jest także sposobem na większe zaangażowanie zespołów do rozwoju. Jonathan poprowadzi Cię krok po kroku, jak wprowadzić strategię uczenia się w Twojej organizacji. Z jego sesji dowiesz się o:

• Określeniu kluczowych obszarów, które można ulepszyć dzięki nauce immersyjnej
• Technology clinic - czyli jakie technologie są już dostępne i czego można się spodziewać w najbliższej przyszłości.
• Integracji immersive workflows z istniejącymi metodami i platformami L&D oraz pomiar ich wydajności
• Jak opracować i prototypować wciągającą strategię
• Mobile augumented reality i możliwości, jakie stwarza dla uczenia się o dużej sile oddziaływania na większą skalę
• Jaki wpływ i ulepszenia AI, Big Data i 5G będą miały na immersyjny L&D

VR/AR/MR…Firmy, od Microsoft do Facebooka, opracowują sprzętowe i przestrzenne platformy obliczeniowe, które mogą zmienić sposób, w jaki przetwarzamy i współdziałamy z cyfrowymi szkoleniami …

BIO

Jonathan Tustain zajmuje się technologiami immersyjnymi od 2012 roku, pracuje jako konsultant dla blue chip, gdzie doradza średniej wielkości firm, które chcą wdrożyć strategię XR (VR, MR i AR) Firmy, które korzystają ze wsparcie Jonathana wdrażają XR, wykorzystują je do zwiększenia wydajności, zwiększenia skuteczności kampanii marketingowych lub szkolenia pracowników w celu zwiększenia ich efektywności. Jest autorem ‘Complete Guide to VR and 360 ° photography’, Jonathan specjalizuje się w projektowaniu i rozwoju aplikacji wykorzystywanych w imerssywnym uczeniu się i rekrutacji. Pracuje nad kilkoma projektami w celu pozyskania i selekcji kandydatów, opracował także wiele rozwiązań szkoleniowych dotyczących rozwoju umiejętności osobistych i społecznych po techniczne.


Wróć